
Numer przedmiotu | 7372 | |
Status | sprzedane | |
![]() |
Rodzaj sprzętu | Forwarder z żurawiem |
![]() |
Marka | JOHN DEERE |
![]() |
Model | 1110D, CF510 |
![]() |
Wartość szacowana | 155 500 PLN netto |
![]() |
Termin składania ofert | 2021-01-22 10:00:00 |
![]() |
Rok produkcji | 2005 |
![]() |
Przedmiot w magazynie SF | Tak |
![]() |
Numer fabryczny | WJ1110D001728; WJ0CF5X002912 |
Opis
Wszelkie informacje, zdjęcia, dane techniczne, wyceny rzeczoznawców itp. dotyczące Przedmiotu Sprzedaży zamieszczone w Serwisie Poleasingowym nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego oraz mają charakter poglądowy, a Organizator Sprzedaży nie ponosi odpowiedzialności za wnioski, jakie na ich podstawie wyciągnie Uczestnik Sprzedaży. Składający ofertę kupna jest zobowiązany, we własnym zakresie, do dokładnej weryfikacji stanu technicznego, kompletności wyposażenia oraz dokumentacji technicznej i serwisowej Przedmiotu Sprzedaży.
Dane środka technicznego
Dane ogólne
Wytwórca: JOHN DEERE , Finlandia
Model: 1110 D + CF510
Rok produkcji: 2005
Parametry techniczne
Wyposażenie
- Oświetlenie robocze,
- Obrotnica hydrauliczna wraz z chwytakiem,
- Żuraw CF 510 o nr. seryjnym: WJ0CF5X002912, rok prod. 2005
- Ogumienie: 700/50-26.5.
Opis działania
Forwarder przeznaczony do prac leśnych. Znajduje zastosowanie podczas nasiębiernej zrywki drewna.
Opis techniczny
Do oceny przedstawiono forwarder marki John Deere 1110D o numerze seryjnym WJ1110D001728, kompletny, sprawny technicznie.
Forwarder wyposażony jest w żuraw CF510 o nr seryjnym WJ0CF5X002912 z roku produkcji 2005.
W trakcie oględzin do maszyny nie przedstawiono dokumentacji technicznej oraz serwisowej.
Rok produkcji maszyny ustalono na podstawie trwale naniesionych oznaczeń na fabrycznej tabliczce znamionowej żurawia i ustalono na 2005.
Na powierzchni maszyny zlokalizowano główną tabliczkę znamionową.
Wizualny stan techniczny maszyny – dostateczny.
OPIS TECHNICZNY
Stanowisko operatora - siedzące,
Kabina - zamknięta, ogrzewana,
Typ silnika - wysokoprężny,
Osprzęt podstawowy - kompletny,
Układy hydrauliczne (pompa, przewody, siłowniki) - wycieki z miejsc uszczelnień,
Powłoka lakierowa - koloru zielonego z uszkodzeniami mechanicznymi,
Tablica rozdzielcza - kompletna,
Wycieki płynów - wycieki z miejsc uszczelnień układu hydraulicznego,
Sprawność i kompletność maszyny - dokonano próby ruchowej zespołów napędowych,nieprawidłowości wymieniono w opisie stanu technicznego,
Naprawa i konserwacja maszyny - nie okazano,
Dokumenty dotyczące przebiegu maszyny - nie okazano,
Próba działania zespołów bez obciążenia - dokonano.
Podstawowe zespoły:
S I L N I K
Silnik wraz z osprzętem bez widocznych braków. W trakcie oględzin silnik uruchomiono.
Praca silnika w pełnym zakresie prędkości obrotowych nie budzi zastrzeżeń.
W trakcie próby ruchowej silnika stwierdzono wyciek paliwa w okolicach filtra - usterkę zakwalifikowano do weryfikacji serwisowej oraz naprawy.
Podczas oględzin stwierdzono wycieki oleju silnikowego z uszczelnienia pokrywy zaworów - usterkę zakwalifikowano do weryfikacji serwisowej oraz naprawy,
Kadłub silnika na skutek wycieku mocno zabrudzony mieszaniną paliwa, oleju oraz kurzu.
Przebieg silnika odczytany - 22 515 mth.
U K Ł A D H Y D R A U L I C Z N Y
W trakcie oględzin braków w wyposażeniu układu hydraulicznego nie stwierdzono.
Stwierdzono liczne wycieki w miejscach połączeń przewodów wysokiego ciśnienia - zakwalifikowano do weryfikacji serwisowej oraz naprawy.
P O D W O Z I E
Podzespoły podwozia kompletne bez widocznych braków. Na powierzchni podwozia stwierdzono liczne uszkodzenia mechaniczne wynikające z charakteru eksploatacji maszyny.
W trakcie oględzin nie badano luzu roboczego przegubu głównego maszyny (brak możliwości pomiaru w warunkach parkingowych) - zakwalifikowano do weryfikacji serwisowej.
Ogumienie:
Oś 1 - Strona Lewa / Prawa: NOKIAN TRS L-2 700/50-26,5 zużycie: 100%
Oś 2 - Strona Lewa / Prawa: NOKIAN TRS L-2 700/50-26,5 zużycie: 100%
Oś 3 - Strona Lewa / Prawa: NOKIAN TRS L-2 700/50-26,5 zużycie: 100%
Oś 4- Strona Lewa / Prawa: NOKIAN TRS L-2 700/50-26,5 zużycie: 100%
Ogumienie maszyny krańcowo zużyte - zakwalifikowano do wymiany
N A D W O Z I E
Nadwozie koloru zielonego ze śladami intensywnej eksploatacji oraz uszkodzeń mechanicznych.
Na powierzchni nadwozia stwierdzono liczne ogniska korozji.
Części maszyny uszkodzone kwalifikujące się do naprawy/wymiany:
- szyba tylna kabiny - rozbita / zakwalifikowano do wymiany,
- podłokietniki sterujące strona Lewa / Prawa - pracę układu sterowania podłokietników zakwalifikowano do weryfikacji serwisowej.
- rama platformy ładunkowej - porysowana, ogniska korozji / zakwalifikowano do naprawy,
- kłonice - pogięte, porysowane, ogniska korozji / zakwalifikowano do naprawy,
- żuraw hydrauliczny - porysowany, ogniska korozji, / zakwalifikowano do naprawy,
- pokrywa silnika - pogięta, porysowana, ogniska korozji, / zakwalifikowano do wymiany,
- szyby kabiny - porysowane/ zakwalifikowano do naprawy,
- prawa cześć zderzaka przedniego - pogięta / zakwalifikowano do wymiany,
- tapicerka fotela operatora - zabrudzona, przetarcia / zakwalifikowano do wymiany,
- wnętrze kabiny - zabrudzone / zakwalifikowano do naprawy,
- obręcze kół sztuk 8. - porysowane, pogięte na skutek niewłaściwej eksploatacji, ogniska korozji / zakwalifikowano do naprawy.
Wyposażenie
Przedstawiona do oględzin maszyna kompletna. W trakcie oględzin widocznych braków nie stwierdzono.
Do oględzin przedstawiono 1 komplet kluczy włącznika zapłonu.
Maszynę zakwalifikowano do szczegółowej weryfikacji serwisowej.
ul. Żupnicza 11
03-821 Warszawa
Polska
Dział Zarządzania Aktywami
The search help offers you tips and information on improving your search results.