
Numer przedmiotu | 7780 | |
Status | na sprzedaż | |
![]() |
Rodzaj sprzętu | Harvester z żurawiem i głowicą |
![]() |
Marka | TBM |
![]() |
Model | 84-0027, 700 L-1, Keto 51 |
![]() |
Wartość szacowana | 86 100 PLN netto |
![]() |
Termin składania ofert | 2023-03-06 10:00:00 |
![]() |
Rok produkcji | 2004 |
![]() |
Przedmiot w magazynie SF | Tak |
![]() |
Numer fabryczny | 027, 0413756, 780 |
Opis
Wszelkie informacje, zdjęcia, dane techniczne, wyceny rzeczoznawców itp. dotyczące Przedmiotu Sprzedaży zamieszczone w Serwisie Poleasingowym nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego oraz mają charakter poglądowy, a Organizator Sprzedaży nie ponosi odpowiedzialności za wnioski, jakie na ich podstawie wyciągnie Uczestnik Sprzedaży. Składający ofertę kupna jest zobowiązany, we własnym zakresie, do dokładnej weryfikacji stanu technicznego, kompletności wyposażenia oraz dokumentacji technicznej i serwisowej Przedmiotu Sprzedaży.
Dane identyfikacyjne
Nazwa: Kombajn zrębowy (harwester)
Producent: TBM
Numer seryjny: 027
Typ/model: 84
Rok produkcji: 2004
Wskazanie licznika czasu pracy: 11166h
Podstawowe dane techniczne
Masa własna: 10500kg
Silnik: Deutz BF
Pojemność silnika: 4,8L
Moc silnika: 112 kw
Maksymalna prędkość: 25 km/h
Wymiary: 2750x6500x3550mm
Promień skrętu: 5,4m
Model żurawia: Forestri 700 L-1 (brak tabliczki identyfikacyjnej)
Maksymalny zasięg żurawia: 9,6m
Głowica tnąca: Ketonen Keto 51 LD (brak tabliczki identyfikacyjnej)
Średnica obalania: 370mm
Średnica okrzesywania: 320mm
Ogumienie przód: 600/55-26.5
Ogumienie tył: 600/55-26.5
Maszyna znajduje się na placu magazynowym, nie zabezpieczona przed działaniem czynników atmosferycznych.
Akumulatory w maszynie całkowicie rozładowane. Po uruchomieniu i próbie zwiększenia prędkości obrotowej silnika
maszyna gaśnie. Brak możliwości wykonania próby ruchowej oraz próby działania osprzętu. Na tablicy wskaźników
wyświetla się błąd dotyczący głowicy. Po uruchomieniu maszyny błąd przestaje być wyświetlany. Po włożeniu
kluczyka do stacyjki – stacyjka obraca się.
Na silniku widoczne ślady wycieku oleju w dolnej części. Brak jednego paska napędu alternatora, drugi pasek
krańcowo zużyty. Widoczne ślady przerwana instalacji elektrycznej silnika.
Konieczna weryfikacja uszkodzeń w warunkach serwisowych.
Stwierdzono typowe uszkodzenia eksploatacyjne w postaci zarysowań, deformacji czy śladów korozji.
Dodatkowo stwierdzono:
- opony ze śladami uszkodzeń mechanicznych bieżnika,
- obudowa głowicy – boczna część pęknięta,
- zapocenia olejowe przewodów hydraulicznych,
- oświetlenie tył – prowizoryczna naprawa,
- szyba drzwi operatora – pęknięta,
- szyba przednia – pęknięta,
- dach – nieszczelny,
- liczne ślady nieprofesjonalnych napraw blacharsko-lakierniczych
- wyciek płynu chłodzącego z nagrzewnicy,
- fotel operatora – miejscowe przepalenie poszycia,
- podsufitka – prowizoryczna naprawa,
- żuraw – widoczne ślady napraw, wzmocnień ucha siłownika,
- przewody hydrauliczne żurawia- przetarcia osłony przewodów, widoczne zbrojenie,
Opony :
oś I - Nokian TRS LS2 600/55-26.5 – zużycie ok. 60%
oś II - Nokian TRS LS2 600/55-26.5 – zużycie ok. 60%
Na głowicy oraz żurawiu nie odnaleziono tabliczek identyfikacyjnych.
Okazano instrukcję obsługi do urządzenia oraz katalog części zamiennych w języku niemieckim, brak dokumentacji
serwisowej oraz badań UDT.
Stan techniczny ocenia się jako zły.
ul. Żupnicza 11
03-821 Warszawa
Polska
Dział Zarządzania Aktywami
The search help offers you tips and information on improving your search results.